wtorek, marca 3

Dobre złego początki...

Ok, zanim zacznę na dobre wrzucać jakieś posty, kilka uwag:
- nigdy nie prowadziłem bloga,
- nigdy nie prowadziłem papierowego pamiętnika,
- uważam, że oba pomysły są co najmniej dziwne, i nikomu nie potrzebne :D

Fabularia to blog o grach fabularnych. Wiem co nieco na ten temat, traktuję rpg jako moje podstawowe hobby. Gram odkąd pamiętam, prowadzę ile mogę, czytam obok normalnych książek różne podręczniki do gier, lubię o nich rozmawiać. Jestem fanem.

Obecnie żyję z Ailm - moją żoną, w Portmarnock, małej wiosce pod Dublinem. Gram z nią w pierwszy raz prowadzoną kampanię OD&D - "Wieczną Jesień". Staramy się grać raz tygodniu, gramy przez ok. 3-4 godziny. Obok tego czasem zagram ze znajomym w Burning Wheel.

W szafie czeka sterta gier do zagrania, trochę się boję, że nigdy w te wszystkie gry nie pogram. Dlatego założyłem Fabularia. Mam zamiar wrzucać tu wszystkie "myśli z grami fabularnymi". Chcę poprzez bloga podtrzymać ciągłe zainteresowanie tematem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz